Mamičky po pôrode

Ahoj!

Dovoľmi ešte raz TI zagratulovať tvojej malej ratolesti. Máš to už za sebou! Ale predsa sa niečo nájde, čo ešte nie je podľa Tvojich predstáv. Telo po pôrode dostalo zabrať a každá mamička sa chce dostať rýchlo do pôvodného stavu a ochabnuté bruško spevniť. No nie sme také fit, mobilné a silné ako pred tehotenstvom.  Možno ťa trápia to čo poväčšinu iných mamičiek:

bolesti chrbtice, ochabnuté brušné svaly, pár kg navyše, rozostup priamych brušných svalov, psychické poruchy,...

Som rada, že chceš to riešiť a hľadáš čo by bolo ideálne .  Ak už tvoj lekár skonštatoval, že si v poriadku a cítiš sa dobre, je najvyšší čas začať. Ale nevieš kde dať tvoje dieťatko? Potom Nordic Walking baby je tým pravým riešením. Je to ako vonkajší fitnes 2v1.

Nordic Walking je pre Teba aktívna rehabilitácia.  Je to  efektívny celotelový tréning, ktorý posiľní približne 90% Tvojich svalov, posilňuje panvové dno a je preto ideálny doplnok k regresii po tehotenstve a podporuje Tvoju všeobecnú kondíciu. A  uvidíš, že vičenie v prírode Ťa nabije novou emóciou a príjemného pocitu .

Prečo práve Nordic Walking?

  • MÔŽEŠ ZAČAŤ HNEĎ
    Máš už ukončené šestonedelie ale maternica a panvové dno ešte nie sú dostatočne stabilné na veľké športové aktivity. Preto okrem iných popôrodných cvičení je dobrý aj Nordic Walking ako ľahká športová rehabilitačná aktivita.
  • ZBAVÍŠ SA NADBYTOČNÝCH KÍL A UPRAVÍŠ SI POSTAVU
    Pri bežnej chôdzi zapájaš iba svalstvo dolných končatín. Ak pridáme do pohybu aj hornú časť tela s NW paličikami, tak to Ti zaistí že zapojíš 90% svalov Tvojho tela. Naraz pracujú svaly nôh, ale aj chrbta a hrude, ktoré do činnosti uvádza intenzívny pohyb rúk. Posilňujú sa vnútorné svaly hornej polovice tela, účinne sa zvyšuje efektivita krvného obehu i pľúc. A to je to, čím sa NW odlišuje od bežnej chôdze. Preto Tvoje telo sa mení celé, kompletne a Ty to možno až tak na váhe nevidíš ako na oblečení.
  • NEPOTREBUJEŠ RIEŠIŤ OPATROVANIE
    svoje dieťatko nosíš buď v šatke alebo v nosiči na hrudi tak, aby ti to bolo pohodlné. Ja dohliadnem, aby dieťatko malo správnu polohu, malo dostatočný prísun kyslíka a cítilo sa v poriadku.
  • BUDEŠ V PRÍRODE
    Niekedy sa človeku nechce ísť von. Počasie nič moc a nie je nikto, kto by ťa vytiahol. Preto ak sa zapojíš do kurzov Nordic Walking, získaš pravidelnosť cvičenia, stretneš nových ľudí a v prírode naberieš aj novú energiu do dňa.
  • SOCIALIZUJEŠ SA S ĎALŠÍMI MAMIČKAMI
    Samozrejme na prvom mieste je aktívna chôdza a dodržiavanie správnej techniky. Avšak hneď na druhom mieste je aj čas na rozhovory o všetkom možnom. Cestovanie, jedlo, deti, muži.....ďalej radšej neuvádzam. .-) Zistiš, že aj iné mamičky majú podobné každodenné výzvy a ako ich niekedy vtipne riešia.

Referencie

Keď som bola po pôrode, oslovoval ma Nordic Walking tým, že je to niečo nové, zaujímavé. Páčilo sa mi, že je to možné robiť aj s bábätkom. Na začiatku som si myslela, veď to bude iba chôdza ale po prvom tréningu som sa riadne zapotila. Zapojila som naozaj všetky svaly ako to hovorí Katarína na tréningoch. Ked mi malá podrástla a už bola ťažká na môj chrbát, tak som veľmi ocenila, že môj muž ma podporil a postaral sa o dcérku, aby som ja mohla si ísť zašportovať. Pre mňa je to teraz oddych, relax a hlavne šport v prírode.
Andrea
Dlho som pozerala Katkine príspevky a keďže začali chodiť aj moje kámošky, tak som sa pridala aj ja. A neľutujem. Je to sranda, lebo som vonku, debatím s ostatnými mamičkami a ešte pri tom makám na svojom tele. Paráda.
Marcela
Pre mňa Nordic Walking bola možnosť spojiť viacero vecí. Odstrániť bolesti s chrbticou, pohyvovať sa niekde v prírode spolu s ostatnými mamičkami a zároveň popri tom cvičiť. Je to super a veľmi to odporúčam ďalším mamičkám.
Zuzka
Každá mamička po pôrode rieši svoju postavu, ochabnuté svalstvo. Avšak starostlivosť mi bábätko jej zaberá veľa času a tak čas na šport sa ťažko hľadá. Nordic Walking pre mňa rieši viacero vecí. V čase ked moje bábätko spinká, si ho zoberiem do nosiča alebo šatky na hruď a môžem začať s tréningom. Popri tom trénujem nordic walking, zapájam svaly a tým spevňujem telo. Za 1 hodinku sa príjemne zrealaxujem a teší sa v tom závale povinností som si našla čas pre seba.
Zuzana

Simona

Simonka začala hneď po šestonedelí a bolo to v januári, kedy bola zima a sneh. Motivácia schudnúť a spevniť svalstvo po pôrode bola väčšia ako čakať na vhodnejšie počasie. Ako jej pomohol Nordic Walking si  pozri vo videu:

Poď si to vyskúšať!

Aký je postup?

Pre každého ideálne si prejsť  takým úvodom nordic walkingu.  Preto odporúčam najprv aby každá absolvovala buď Minikurz, ktorý je v skupine alebo individuálnu hodinu.

Minikurz

20,-EUR

Sú to 2 hodiny v skupine asi 10 ľudí takého úvodu do Nordic Walking. Ako to prebieha? Najprv si vysvetlíme a ukážeme čo je nordic walking a aj odlišnosť od trekkingu. Vysvetlíme si správne držanie tela a aktívny postoj. Aj si odmeriame ako Ty rovno stojíš. :-)  Dáme si rozcvičku - jemné cviky.  A dáme sa do chôdze. Postupne prejdeme určitými fázami, aby si si postupne osvojila techniku s paličkami. Tie ti požičiam a potom si ich môžeš u mňa aj kúpiť, mám rôzne typy. Tempo budem prispôsobovať skupine. Prejdeme pár km, urobíme si nejaké stabilizačné a aj zábavné cviky v dvojiciach a v skupine. Na záver dáme strečing. A zhodnotíme dojmy a dohodneme si termín na ďalšie tréningy.

Verím, že aj Ty odíš domov nabitá novými vedomosťami, novou energiou a pohodou tak ako ostatné tehuľky, ktoré to pred Tebou vyskúšali.

Ak preferuješ byť radšej sama, pozri nižšie INDIVIDUÁLNU HODINU.

Individuálna hodina

30,-EUR

Úvod do Nordic walking môžeš získať aj individuálnou hodinou. Využíva sa to vtedy, ak nechceš sa nikomu prispôsobovať, alebo máš špecifické požiadavky alebo chceš ísť si svojim tempom.  Priebeh hodiny bude to isté ako na MINIKURZE, ale v kratšom čase zamerané len na Teba. Viem Ti vyhovieť aj lokalitou aj náročnosťou terénu, termínu a času. To je  tá VÝHODA individuálu. Prosím zavolaj mi alebo napíš mi mail, aby sme si dohodli konkrétny termín vyhovujúci pre obidve strany.